Wednesday, January 21, 2009

BRANCH DI INDONESIA

Alhamdulillah KASTURI KLASIK telah melebarkan sayapnya di Indonesia. Dan InsyaAllah pada 2hb Mei 2009 majlis pelancaran akan diadakan disana dan dijangkakan seramai 100 mentor pakej Berlian akan menyertai Majlis Pelancaran PT KASTURI KLASIK itu nanti..

PT KASTURI KLASIK DI INDONESIA beralamat di :

Kompleks Mangga 2 SquareBlock B, No. 19, Jl Gunung Sahari RayaNo. 1, Jakarta Utara
Code Pos: 14430




Alhamdulillah PT KASTURI KLASIK juga mendapat sambutan yg menggalakkan daripada mentor-mentor di INDONESIA. Berikut adalah gambar setelah selesai presentasi mengenai perniagan soft aiskrim








Ini pula imej kiosk yg terbaru KASTURI KLASIK disana. Reka bentuk ini juga akan diguna pakai untuk kiosk di MALAYSIA bagi mengantikan imej kiosk yg terdahulu.





Ini pula imej bagi Pakej POP CORN disana yg mana di Indonesia Pakje Pop Corn Boleh dijadikan mobile yg mana kita sedia maklum org di Indonesia berniaga Bakso pun menggunakan mobile untuk berniaga dimana2 mereka rasa sesuai dan strategik. Jadi pendekatan ini juga telah digunakan oleh KASTURI KLASIK.






Salah satu aktiviti setelah selesai memberikan presentasi mengenai perniagaan soft aiskrim MINGO MINGO.. Makan aiskrim FREEEEE!!!


No comments:

Post a Comment